December 8, 2008

核心摧毀的一日
飛馳再飛馳
到加速器爆炸,碎裂
墜入深沉永夜洞穴
寧願
冬眠一世


2008 年
最痛苦,挫敗,憤怒,喪志
的一日。

7 comments:

MacMing said...

Are you okay? I hope you didn't lose anything valuable, someone dear, etc. Cheer up!

christy said...

花生省魔術??

Anonymous said...

So you can be born again as a better version.

魷魚絲 said...

U alright?第一次來你家留言,看到你的殤有點震懾...我正要說置死地而後生,和樓上一樣:)加油喔~

gitiswoods said...

to macming:

Thank you, I'm half way out of that already.

to christy:

Sth 'bout work...but I'm ok now.

to Anonymous:

Very positive thinking. Will try that.

to 魷魚絲:

你竟然用我幫你取的花名留言啊? 實在是太配合了.我正朝重生之路走去 ~ 謝謝。

油膩膩 said...

真的嗎?這是妳給我起的花名啊,hahaha我怎麼不知道,那我們也太有默契了,我自己無聊想的啦,魷魚絲,油膩膩都行:P Anyways, hang in there, will you?妳沒問題的!

gitiswoods said...

油膩膩:

蝦密!原來那是你本名是嗎? 哈哈. 因為我有一篇文章寫到你時用這個花名,以為你是因為這樣才用此名留言的啊.

我現在 ok 啦,謝謝.